Daniel Erlich
Diplomová práce
Prognóza vývoje e-sportu
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je obeznámit publikum s velikostí a obsahem elektronického sportu, jeho historickým vývojem a predikcí do roku 2030. První kapitoly popisují videoherní trh a zaměřují se na e-sport z hlediska definic, charakteristik herních organizací, sledovanosti, kryptoměny, platforem a České republiky. Stěžejní část práce vychází z provedené analýzy videoherního trhu, která se …víceAbstract:
The main goal of this thesis is to acquaint the audience with the size and content of electronic sport, its historical development and predictions. The first chapters describe the video game market and focus on e-sports in terms of definitions, characterstics of game organizations, viewership, cryptocurrency, platforms and Czech Republic. The main part of the work is based on the analysis of the video …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2020
Identifikátor:
http://theses.cz/id/jyi7di/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2020
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program:
Projektové řízení inovací
Práce na příbuzné téma
-
Digitální hry očima zasvěcených (soubor story a rozhovorů pro Brněnský deník Rovnost)
Miroslav Vozdecký -
Fenomén profesionálního sportu v digitálních hrách
Milan Bartoň -
Vyvoj pixel art 2D hry v Unity
Dmitriy Shemet -
Late night a politika: Vyvoj politického komentáře v americkych večerních show od Carsona po Colberta
Petr Januschka -
Institucionální vyvoj české kinematografie na příkladu kina Aero
Veronika Koblížková -
Buduci vyvoj uceloveho stravovania
Marcel Bolcarovič -
Vyvoj moderní webové aplikace na macOS
Petr Vomáčko -
Vyvoj hybridnich mobilnich aplikaci pro operacni systemy Android a iOS
Jiří VÁVRŮ