vizuální styl La Gallery Novesta – Bc. Jaroslav NOVOTNÝ
Bc. Jaroslav NOVOTNÝ
Diplomová práce
vizuální styl La Gallery Novesta
corporate identity La Gallery Novesta
Anotace:
Tato práce si klade za cíl popsat vizuální komunikaci historických a současných módních obchodů, představit historii obuvní značky Novesta a pokusit se definovat koncept současného českého butiku La Gallery Novesta. Na základě poznatků z teoretické části navrhuji a vytvářím vizuální styl a propagaci obchodu, který bude zároveň sloužit jako prostor pro přednášky, výstavy a workshopy s módními designéry …víceAbstract:
This thesis aims to describe the visual communication of the historical and contemporary clothing retailers, introduce the history of the clothing brand Novesta, and to try and define the concept of a contemporary czech boutique La Gallery Novesta. Based on findings from the theoretical part of the thesis, I propose and create a visual style and promotion of a shop, which wil also serve as a space …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. ak.malíř Michal Slejška
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NOVOTNÝ, Jaroslav. vizuální styl La Gallery Novesta. Ústí nad Labem, 2013. diplomová práce (MgA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta umění a designuMagisterský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Grafický design
Práce na příbuzné téma
-
Slova v prostoru: Rozhraní vizuální a objektové poesie
Jana OTIPKOVÁ -
Jednotný vizuální styl
Martina Mezerová -
Logo v marketingové komunikaci elektronického průmyslu
Valeriya Andreeva -
Logo a slogan v marketingové komunikaci automobilového průmyslu
Jan Kvapil -
Logo a slogan v komunikaci realitních společností
Věra Urbanová -
Značka a pět rozměrů osobnosti: Logo produktu jako důmyslný nástroj sebevyjádření či masivní štít před okolním světem?
Nikola Ježková -
Logo a vizuální identita pro školní zařízení
Pavla Veverková -
Inovace výrobní linky pomocí PLC systému LOGO!
Michal Tuček