Veronika KONHEFROVÁ
Bachelor's thesis
Vliv okolí podniku na konkrétní podnik
The Influence of Surroundings on a Specific Company
Abstract:
Tématem bakalářské práce je vliv okolí podniku na konkrétní podnik. Cílem práce je provést analýzu okolí, která je zpracována pomocí Porterovy analýzy pěti sil, PESTLE analýzy a SWOT analýzy a navrhnout opatření, která povedou ke zvýšení konkurenceschopnosti podniku. V průběhu práce se prolíná praktická a teoretická část. V první části práce je představen podnik a jeho činnost. Další část práce pojednává …moreAbstract:
The theme of the thesis is the influence of surroundings on a specific company. The aim is to analyse surrounding area of the company by Porter's five forces model, SWOT and PESTLE analysis and propose moves aimed at increasing the competitiveness of the company. During the work mingles practical and theoretical part. The first part introduces the company and its activities. Another part deals with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Mgr. Petra Skálová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KONHEFROVÁ, Veronika. Vliv okolí podniku na konkrétní podnik. Plzeň, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Smart agriculture irrigation system powered by solar energy
Saifhasenenkhan Salim Pathan -
Strategická analýza vnějšího okolí SK Slavia Praha - fotbal a.s.
Daniel Takáč