Vliv okolí podniku na konkrétní podnik – Veronika KONHEFROVÁ
Veronika KONHEFROVÁ
Bakalářská práce
Vliv okolí podniku na konkrétní podnik
The Influence of Surroundings on a Specific Company
Anotace:
Tématem bakalářské práce je vliv okolí podniku na konkrétní podnik. Cílem práce je provést analýzu okolí, která je zpracována pomocí Porterovy analýzy pěti sil, PESTLE analýzy a SWOT analýzy a navrhnout opatření, která povedou ke zvýšení konkurenceschopnosti podniku. V průběhu práce se prolíná praktická a teoretická část. V první části práce je představen podnik a jeho činnost. Další část práce pojednává …víceAbstract:
The theme of the thesis is the influence of surroundings on a specific company. The aim is to analyse surrounding area of the company by Porter's five forces model, SWOT and PESTLE analysis and propose moves aimed at increasing the competitiveness of the company. During the work mingles practical and theoretical part. The first part introduces the company and its activities. Another part deals with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Mgr. Petra Skálová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KONHEFROVÁ, Veronika. Vliv okolí podniku na konkrétní podnik. Plzeň, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Smart agriculture irrigation system powered by solar energy
Saifhasenenkhan Salim Pathan -
Strategická analýza vnějšího okolí SK Slavia Praha - fotbal a.s.
Daniel Takáč