Radim Bílý

Bakalářská práce

Využití sociálních sítí v B2B marketingu

Using Social Media in B2B Marketing
Anotace:
Práce zkoumá možnosti využití sociálních sítí v rámci B2B marketingových kampaní. V teoretické části seznamuje čtenáře se základními pojmy využitými v práci. Jedná se především o pojmy související s B2B marketingem a sociálními sítěmi. V praktické části mapuje možnosti využití jednotlivých sociálních sítí a analyzuje reálné marketingové kampaně probíhající v České republice. Na základě těchto dat posuzuje …více
Abstract:
The thesis evaluates opportunities of using social media in B2B marketing campaigns. In theoretical part, it introduces basic terms used in the thesis. The terms are mostly related to B2B marketing and social media. In practical part, it describes using particular social media and analyses real marketing campaigns in the Czech Republic. Based on these data the thesis evaluates whether social media …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2017
  • Vedoucí: Jiří Zeman
  • Oponent: Alena Filipová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69157