Stereoskopické zobrazení v programu Cinema4D – Mgr. Jan Tolasz
Mgr. Jan Tolasz
Bakalářská práce
Stereoskopické zobrazení v programu Cinema4D
Stereoscopic rendering in Cinema4D
Anotace:
Text bakalářské práce se zabývá problematikou streoskopického zobrazení a popisuje jak člověk vnímá prostor, jakými metodami může vytvářet a interpretovat stereoskopický obraz. Výsledná implementace umožňuje z prostorových scén vytvářet stereoskopické obrazy a animace.Abstract:
The text of thesis deals with stereoscopic images, describes how human can sense a space around him, which way he can create and interpret stereoscopic picture. The resulting implementation allows create of stereoscopic images and animations from 3D scenes.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zhoc8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2008
- Vedoucí: Mgr. Jiří Chmelík, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Jan Flasar, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika