Arina Sitčuk

Master's thesis

Efektivita obchodního modelu dceřiné firmy nadnárodního koncernu

Effectiveness of the business model of a subsidiary of a multinational corporation
Abstract:
Práce se věnuje části obchodního modelu dceřiné firmy nadnárodního koncernu (společnosti XY), a to partner managementu. Partner management v pojetí této práce je specifickým oddělením spadajícím pod oddělení prodejů a odpovídajícím za nepřímý distribuční kanál a řízení vztahů s partnery v B2B prostředí. Navíc působí v oblasti průmyslu, která se může významně lišit například od oblasti služeb, či retailu …more
Abstract:
The thesis focuses on a part of the business model of a subsidiary of a multinational corporation (company XY), namely partner management. Partner management in the concept of this thesis is a specific department falling under the sales department and responsible for the indirect distribution channel and partner relationships management in a B2B environment. In addition, it operates in industrial sector …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 12. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 1. 2023
  • Supervisor: Jiří Zeman
  • Reader: Alena Filipová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88143