Analýza marketingové komunikace zdravotní pojišťovny – Eva Richterová
Eva Richterová
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace zdravotní pojišťovny
The Analysis of the Marketing Communication for the Health Insurance Company
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace relativně nové zdravotní pojišťovny, působící na území České republiky. Věnuje se rovněž charakteristice prostředí, ve kterém Česká průmyslová zdravotní pojišťovna působí. Pomocí SWOT analýzy popisuje postavení České průmyslové zdravotní pojištovny a její slabé a silné stránky, které ji mohou ovlivňovat v její další působnosti. Část práce …viacAbstract:
This bachelor thesis is conserned with analysis of the Marketing Communication of the relatively new Health Insurance Company, which is operating in the Czech Republic. It concerns the characteristics of the environment, in which the Czech Health Insurance Company is operating. With the use of SWOT analysis it describes the role of the Czech Health Insurance Company and its strenghts and weaknesses …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/85898
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
- Vedúci: Hana Svobodová
- Oponent: Miroslav Merenda
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Business plan for health insurance intermediary start-up: INSUREGATE
Giorgi Chincharauli -
Marketing strategy of VZP ČR (General health insurance company of the Czech republic) and its practical implementation
Veronika Jindrová -
Marketingová komunikace České průmyslové zdravotní pojišťovny
Ondřej Kostka -
Česká průmyslová zdravotní pojišťovna jako součást systému zdravotní péče v České republice
Nikola Pastuszková -
RBP, zdravotní pojišťovna jako součást systému zdravotní péče v České republice
Nela Barvová -
Marketing strategy of VZP ČR (General health insurance company of the Czech republic) and its practical implementation
Veronika Jindrová -
Business plan for health insurance intermediary start-up: INSUREGATE
Giorgi Chincharauli -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová