Bc. Kristina Vacková
Bakalářská práce
Základní modely komunikace
Basic models of communication
Anotace:
Komunikace jako sociální funkce slouží k upevňování mezilidských vztahů a sdílení informací. Mezilidská komunikace patří mezi naše základní potřeby. Zásady komunikace se mění v důsledku revolučních i telekomunikačních technologií a internetu. V bakalářské práci jsem se zaměřila na internet jako masové komunikační medium, které výrazně ovlivňuje celou dnešní populaci. V teoretické části bakalářské práce …víceAbstract:
Communication as a social function helps strenghten interpersonal relations and share information. Human communication is one of our essential needs. The principles of communication change thanks to revolutionary telecommunication technologies and Internet. In this bachelor thesis, I focus on Internet as the mass communication medium that strongly influences the whole today’s population. The theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xyd1p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Návrh na zefektivnění marketingové komunikace Internet Mall, a.s.
Vojtěch Štembera -
Komunikace v Internetu věcí
Dita Hagenová -
Internet v životě larpové subkultury: analýza vnější komunikace
Filip Appl -
Pop Music Fan Cultures in the Pre-Internet and Internet Era: A Diachronic Comparative Study
Tereza Novotná -
Vizuální memy: evoluce obrazové komunikace na internetu
Roman Matulík -
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Marketingová komunikace firmy WEDOS Internet, a.s. z pohledu využívání sociálních sítí
Martin Chrástek -
Marketingová komunikace na internetu u vybraného podnikatelského subjektu
Fabián Berka