Bc. Kristina Vacková
Bachelor's thesis
Základní modely komunikace
Basic models of communication
Abstract:
Komunikace jako sociální funkce slouží k upevňování mezilidských vztahů a sdílení informací. Mezilidská komunikace patří mezi naše základní potřeby. Zásady komunikace se mění v důsledku revolučních i telekomunikačních technologií a internetu. V bakalářské práci jsem se zaměřila na internet jako masové komunikační medium, které výrazně ovlivňuje celou dnešní populaci. V teoretické části bakalářské práce …moreAbstract:
Communication as a social function helps strenghten interpersonal relations and share information. Human communication is one of our essential needs. The principles of communication change thanks to revolutionary telecommunication technologies and Internet. In this bachelor thesis, I focus on Internet as the mass communication medium that strongly influences the whole today’s population. The theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/xyd1p/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2016
- Supervisor: PhDr. Marek Matějka
- Reader: PhDr. Adolf Vodrážka
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Návrh na zefektivnění marketingové komunikace Internet Mall, a.s.
Vojtěch Štembera -
Komunikace v Internetu věcí
Dita Hagenová -
Internet v životě larpové subkultury: analýza vnější komunikace
Filip Appl -
Pop Music Fan Cultures in the Pre-Internet and Internet Era: A Diachronic Comparative Study
Tereza Novotná -
Vizuální memy: evoluce obrazové komunikace na internetu
Roman Matulík -
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Marketingová komunikace firmy WEDOS Internet, a.s. z pohledu využívání sociálních sítí
Martin Chrástek -
Marketingová komunikace na internetu u vybraného podnikatelského subjektu
Fabián Berka