Marketing psychologie sportu a vztahy s veřejností – Patrik Vašíček
Patrik Vašíček
Bachelor's thesis
Marketing psychologie sportu a vztahy s veřejností
Marketing in sport psychology and public relations
Abstract:
V dnešní době je na jedince kladen obrovský tlak, ať už ve formě konkurence, prostředí anebo očekávání, ve vrcholovém sportu obzvláště. Sport už není jen o fyzické připravenosti, ale do popředí se dostává i psychická připravenost. Na nejvyšších úrovních rozhodují maličkosti, a právě tady hraje svou roli psychická odolnost – relativně nový pojem v oblasti psychologie, který dostává v posledních letech …moreAbstract:
Nowadays there is a lot of pressure on individuals, whether in the form of competition, environment or expectations, especially in top sport. Sport is no longer just about physical preparedness, but mental preparedness is also coming to the fore. At the highest levels, it is the little things that make the difference, and this is where mental toughness plays a role. A relatively new concept in the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 3. 2023
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/ika30/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2023
- Supervisor: Mgr. Jiří Kastner, MBA
- Reader: PhDr. Ingrid Matoušková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VAŠÍČEK, Patrik. \textit{Marketing psychologie sportu a vztahy s veřejností}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2023. Available from: https://theses.cz/id/jz99h5/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Assessing Effectiveness of the Mindfulness-Acceptance-Commitment Approach in Sport
Martin Ptáček -
Komparace nástrojů marketingové komunikace firmy XYZ s.r.o. s nástroji využívanými firmou Baťa a.s. do roku 1945
Lukáš Staněk -
Komunikace a vztahy s veřejností se zaměřením na chráněná území jižní Moravy
Žaneta Sahánková -
Vztahy s veřejností a společenská zodpovědnost firem ve vazbě na lesnictví
Kateřina Chaloupková -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Tereza Bartošová -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Hana Šafrová -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Mirka Soldánová -
Možnosti využití nástrojů PR pro navazování vztahů s veřejností v Charitním domě Salvator
Jan Forró