Bc. Tomáš HALAMÍK
Bakalářská práce
Etika v oblasti e-marketingu
Ethic in sphere of e-marketing
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je etika v oblasti e-marketingu. V teoretické části se práce zaměřuje na vymezení pojmů etika a morálka a jejich aplikací na internetovou reklamu. Také se zabývá popisem a rozborem etického kodexu Rady pro reklamu a etického kodexu sdružení SPIR. V praktické části jsou popsány typické příklady problémů etiky v internetovém prostředí. Tato část zahrnuje výzkum, který se …víceAbstract:
The theme of this Bachelor Theisis si ethic in the sphere of e-marketing. In theoretical part of the thesis will focus on the delimited conception of ethic and morale and its application on advertising on internet. This thesis also analyses and describes ethic code of Rada pro reklamu and ethic code of association SPIR. In the practical part of this thesis, the typice examples of ethic problems are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2010
Identifikátor:
13612
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HALAMÍK, Tomáš. Etika v oblasti e-marketingu. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Reklama na internetu jako nástroj marketingové komunikace
Martin Ročárek -
Reklama na internetu jako nástroj marketingové komunikace
Lukáš Schmied -
Zkoumání marketingové komunikace firmy
Stanislav Chvapil -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Marek Sedláček