Vliv antropomorfních podnětů na reakce a kupní záměr spotřebitele – Jan Zíka
Jan Zíka
Master's thesis
Vliv antropomorfních podnětů na reakce a kupní záměr spotřebitele
The influence of anthropomorphic stimuli on reactions and purchase intentions of a consumer
Anotácia:
Cílem této práce je vyhodnotit, jak antropomorfní podněty na obalech farmaceutických výrobků ovlivňují reakce spotřebitele a následně i kupní záměr. Práce dále analyzuje také moderující efekt vizuální pozornosti na vztah mezi antropomorfními podněty a reakcemi spotřebitele. Na základě literární rešerše byl vytvořen konceptuální model, na jehož základě jsou stanoveny výzkumné hypotézy. Výzkum je realizován …viacAbstract:
The aim of this master’s thesis is to evaluate in what way anthropomorphic stimuli placed on the covers of pharmaceutical products influence reactions of consumers and subsequently their purchase intention as well. The work then analyses the moderating effect of visual focus on the relationship between anthropomorphic stimuli and consumer reactions. Based on a literature search, a conceptual model …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84637
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2021
- Vedúci: Daria Gunina
- Oponent: Tomáš Kincl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84637
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Solvent selection for isolation of pharmaceutical products
Martin Šimurda -
Reakce spotřebitelů na růst ceny řemeslného pečiva
Šárka Králová -
The impact of Danmu on Consumer Purchase Intention in Live-streaming E-commerce in China
Xuewen Gong -
The Influence of E-Word of Mouth on Online Consumer Purchase Intention
Abhishekh Singh -
Effects of Corporate Environmental Initiatives on Consumer Attitudes and Purchase Intention
Valeriya Nabok -
Consumer-Based Brand Equity and Purchase Intention towards Counterfeit Goods
Krizzia Mae Navarro -
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
Vladyslava Molodzinovska