Marketingová strategie společnosti AHI CARRIER CZ v segmentu malých klimatizačních jednotek. – Radek Taubmann
Radek Taubmann
Bachelor's thesis
Marketingová strategie společnosti AHI CARRIER CZ v segmentu malých klimatizačních jednotek.
Marketing strategy of AHI CARRIER CZ in the segment of small air-conditioning units
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategii společnosti AHI CARRIER CZ v segmentu malých klimatizačních jednotek. Cílem práce je na základě provedených analýz navrhnout vylepšení marketingové strategie společnosti AHI CARRIER CZ v segmentu malých klimatizačních jednotek. Teoretická část je zaměřená na popis marketingu a jeho podstatných prvků, SWOT a konkurenční analýzy a komunikačního …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the marketing strategy of AHI CARRIER CZ in the segment of small air-conditioning units. The aim of the work is to propose improvements of the marketing strategy of AHI CARRIER CZ in the segment of the small air-conditioning units. The theoretical part is focused on description of marketing and its essential elements, SWOT and competitive analysis and communication mix …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 9. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73109
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2018
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Přemysl Průša
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TAUBMANN, Radek. \textit{Marketingová strategie společnosti AHI CARRIER CZ v~segmentu malých klimatizačních jednotek.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2017. Available from: https://theses.cz/id/jzm1ox/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73109
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Theses on a related topic
-
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Návrh marketingové strategie pro společnost Aeroškola
Kateřina Kováříková -
Audit marketingové strategie ve vybrané firmě
Nikol Jermanová -
Marketingová strategie pro otevření motokrosové prodejny na Slovensku
Ilona Havelková -
Marketingová strategie podniku
Michaela Vinklerová -
Marketingová strategie podniku
Lenka Gubíková -
Analysis of new retail business formats & Development Strategy Analysis of Yonghui Superstores new retail business
Xin Yao Lu -
Market Analysis and Price Analysis of Agricultural Tyres Market in France: Case Study Mitas
Tomáš Husták