Třídní učitel jako spolutvůrce klimatu ve třídě – Bc. Karolína Mlejnková
Bc. Karolína Mlejnková
Diplomová práce
Třídní učitel jako spolutvůrce klimatu ve třídě
A Class Teacher as a Co-creator of Climate in the Classroom
Anotace:
Diplomová práce je zpracována na téma Třídní učitel jako spolutvůrce klimatu ve třídě. Cílem teoretické části je sumarizovat poznatky týkající se třídního učitele a jeho podílu na klimatu. V první části teorie je objasněna osobnost, role, funkce a kompetence třídního učitele, náplň práce třídního učitele a legislativní vymezení třídního učitele. Dále sociální a pedagogická interakce, na kterou navazuje …víceAbstract:
The diploma thesis is elaborated on the topic of the Class Teacher as a Co-creator of the Climate in the Classroom. The aim of the theoretical part is to summarize the knowledge about the class teacher and his contribution to the climate. The first part of the theory clarifies the personality, role, function and competence of the class teacher, the scope of work of the class teacher and the legislative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Mlejnková, Karolína. Třídní učitel jako spolutvůrce klimatu ve třídě. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Sociální pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Interakce ve školní třídě s dobrým sociálním klimatem
Alena Bendová -
Sociální klima organizací
Martina RAČANSKÁ -
Veganský životní styl rodičů a jeho dopad na sociální interakce dětí z pohledu matky a dítěte
Romana Jančíková -
Vliv třídního učitele na klima třídy
Renata BOUCHALOVÁ -
Sociální komunikace a její vliv na pracovní klima zaměstnanců veřejné správy
Pavel Bryknar -
Budování třídního klimatu ve vybrané třídě malotřídní základní školy ve Středočeském kraji
Jana Šmejkalová -
Wellbeing vybraných žáků ve třídě na prvním stupni ZŠ se zaměřením na sociální a emocionální oblast
Kateřina Jurková -
Podporující chování třídního učitele při utváření vztahů ve třídě
Dominika Mrhová