Bc. Lukáš Petráček

Master's thesis

Strategické budování značky

Strategic Brand Building
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na budování vlastní značky v oblasti fotografických služeb. Autor řeší budování značky od jejího počátku až po současnost, kdy je již plně zavedena a v povědomí zákazníků. V textu se věnuje propagaci značky zejména prostřednictvím internetu – sociálních sítí a jiných online medií. Praktická část je řešena pomocí dotazníkového šetření, které zjišťuje, co konkrétně oslovené …more
Abstract:
The diploma thesis is focused on building your own brand in the field of photographic services. The author solves the building of the brand from its beginning to the present, when it is already fully established and in the minds of customers. The text deals with the promotion of the brand mainly through the Internet - social networks and other online media. The practical part is solved by means of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2021
  • Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Economics and Management