Inovace služeb se zaměřením na zážitek – Bc. Kateřina Šimčíková
Bc. Kateřina Šimčíková
Master's thesis
Inovace služeb se zaměřením na zážitek
Service Innovation with Focus on Experience
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá tématem inovací služeb se zaměřením na zážitek a to zejména v souvislosti se spokojeností zákazníka, resp. návštěvníka Zoo Zlín. Cílem práce je pomocí provedeného výzkumu doporučit a navrhnout nové přístupy k zefektivnění služby a její komunikaci v souladu se zvolenou strategií zaměřenou na zážitek a s využitím nízkonákla-dových a netradičních metod. Tohoto cíle je dosaženo …viacAbstract:
This thesis deals with the topic of service innovation with focus on experience, especially in relation to the satisfaction of Zoo Zlín's visitors. The aim of the thesis is to recommend and propose new approaches to service efficiency improvements and its communication in accordance with the chosen strategy focused on experience with the use of low-cost and non-traditional methods, all based on carried …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2015
Zverejniť od: 22. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šimčíková, Kateřina. Inovace služeb se zaměřením na zážitek. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Plán marketingové komunikace pro mexickou restauraci La Paz
Veronika Zálešáková -
Analýza marketingové komunikace zvolené firmy
Jakub STEJSKAL -
Organizace letního dětského tábora - YMCA Rakvice
Veronika ZIFČÁKOVÁ -
Marketingová strategie Zoo Brno
Dalibor Antonín -
Návrh strategie rozvoje Zoologické zahrady města Brna
Gabriela Stašová -
Pekari páskovaný (Pecari tajacu)-biologie a strategie odchovu v zoologických zahradách
Klára Křížková -
Velbloudi (Tylopoda) - strategie odchovů v zoologických zahradách
Kateřina Kozáková -
Využití strategie „breed and cull“ u antilop v českých a slovenských zoo
Kristýna Kasnarová