Zdeněk Linc
Diplomová práce
Trendy v internetovém marketingu
New trends in internet marketing
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem nových trendů v internetovém marketingu. V teoretické části pak popisuje současný vývoj internetového marketingu v oblastech, kterými je display reklama, kontextová reklama, SEO, sociální sítě, mobilní marketing, slevové portály, cenové srovnávače a popisuje jejich přínosy do celkové koncepce marketingu. V praktické části je pak dopodrobna rozebráno testování tělového …víceAbstract:
This thesis deals with the topic of new trends in internet marketing. The theoretical part describes the current developments in the areas of Internet marketing display advertising, contextual advertising, SEO, social networks, mobile marketing, discount portals, price graders and describes their benefits to the overall concept of marketing. In the practical part is then discussed in detail testing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29251
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2012
- Vedoucí: Jiří Mikeš
- Oponent: František Peterka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29251
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza forem internetového marketingu ve Valašském muzeu v přírodě
Zuzana Zeťová -
Přínosy internetového marketingu pro vybranou firmu
Olesja Kostaková -
Aplikace nových forem marketingu
Patrik Podskalský -
Využití internetového marketingu vybraného podniku
Petr Tolar -
Měření účinnosti jednotlivých nástrojů internetového marketingu
Anna Králová -
Využití segmentace a internetového marketingu při komunikaci se stávajícími klienty firem
Štěpán Musil -
Nové trendy v internetovém marketingu
Tomáš Hermach -
Moderní nástroje internetového marketingu, jejich vliv na úspěšnost prodeje
Michaela Nováková