Zdeněk Linc

Diplomová práce

Trendy v internetovém marketingu

New trends in internet marketing
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem nových trendů v internetovém marketingu. V teoretické části pak popisuje současný vývoj internetového marketingu v oblastech, kterými je display reklama, kontextová reklama, SEO, sociální sítě, mobilní marketing, slevové portály, cenové srovnávače a popisuje jejich přínosy do celkové koncepce marketingu. V praktické části je pak dopodrobna rozebráno testování tělového …více
Abstract:
This thesis deals with the topic of new trends in internet marketing. The theoretical part describes the current developments in the areas of Internet marketing display advertising, contextual advertising, SEO, social networks, mobile marketing, discount portals, price graders and describes their benefits to the overall concept of marketing. In the practical part is then discussed in detail testing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 1. 2012
  • Vedoucí: Jiří Mikeš
  • Oponent: František Peterka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/29251