Lenka Halásová
Bachelor's thesis
Vernostné programy v hotelierstve
Věrnostní programy v hotelnictví
Abstract:
Práca sa zaoberá vernostnými programami, a to konkrétne v hotelierstve. Cieľom práce je na konkrétnom príklade ukázať zavádzanie vernostného programu v hotelierstve, a to aj preto, že tieto informácie nie sú literatúrou ucelene spracované. V teoretickej časti je priblížená história a základné pojmy ako z hotelierstva tak marketingu, z oblasti nástroja komunikačného mixu a podpory predaja -- vernostných …moreAbstract:
This paper deals with the area of loyalty programs, especially in the hospitality industry. The purpose of this thesis is to demonstrate an implementation of a loyalty program on a concrete example, since this topic has not been explored extensively before. The theoretical part delves into the history of and the basic terms from hospitality, marketing, communication mix and sales support, particularly …moreAbstract:
Práca sa zaoberá vernostnými programami, a to konkrétne v hotelierstve. Cieľom práce je na konkrétnom príklade ukázať zavádzanie vernostného programu v hotelierstve, a to aj preto, že tieto informácie nie sú literatúrou ucelene spracované. V teoretickej časti je priblížená história a základné pojmy ako z hotelierstva tak marketingu, z oblasti nástroja komunikačného mixu a podpory predaja -- vernostných …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 11. 2008
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/13691
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2009
- Supervisor: Marcela Zamazalová
- Reader: Karel Doubek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/13691
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Datamining and its exploitation for effective Loyalty Programs within company,s Business Model
Dalibor Hlava -
Customer Relationship as a Key for Modern Marketing Companies
Knoel Sotomayor -
Věrnost za věrnost? Československo-jugoslávské politické vztahy v letech 1929–1934: Přání, rozpory, realita.
Jana Škerlová -
Vernosť simulácie propagácie zvuku vo virtuálnom trojrozmernom prostredí
Jakub Jurčaga -
1. teoretická část (vedoucí MgA. Robin Závodný): Věrnost digitálního zobrazení 2. praktická část (vedoucí Mgr. Fišerová Lucie, UFG): a) Reprezentativní publikace - NA ZEMI b) Volný výstavní soubor - VŠECHNO
Tomáš Jakubec -
Věrnost výrobního programu komponentů ve ŠKODA AUTO a.s.
Karel Mikulka -
Vliv udržitelnosti fast fashion značek na věrnost zákazníků
Veronika Lopatová -
Věrnost e-shopu se šperky
Karolína Kulová