Lenka Halásová
Bakalářská práce
Vernostné programy v hotelierstve
Věrnostní programy v hotelnictví
Anotace:
Práca sa zaoberá vernostnými programami, a to konkrétne v hotelierstve. Cieľom práce je na konkrétnom príklade ukázať zavádzanie vernostného programu v hotelierstve, a to aj preto, že tieto informácie nie sú literatúrou ucelene spracované. V teoretickej časti je priblížená história a základné pojmy ako z hotelierstva tak marketingu, z oblasti nástroja komunikačného mixu a podpory predaja -- vernostných …víceAbstract:
This paper deals with the area of loyalty programs, especially in the hospitality industry. The purpose of this thesis is to demonstrate an implementation of a loyalty program on a concrete example, since this topic has not been explored extensively before. The theoretical part delves into the history of and the basic terms from hospitality, marketing, communication mix and sales support, particularly …víceAbstract:
Práca sa zaoberá vernostnými programami, a to konkrétne v hotelierstve. Cieľom práce je na konkrétnom príklade ukázať zavádzanie vernostného programu v hotelierstve, a to aj preto, že tieto informácie nie sú literatúrou ucelene spracované. V teoretickej časti je priblížená história a základné pojmy ako z hotelierstva tak marketingu, z oblasti nástroja komunikačného mixu a podpory predaja -- vernostných …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 11. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/13691
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2009
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Karel Doubek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/13691
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Datamining and its exploitation for effective Loyalty Programs within company,s Business Model
Dalibor Hlava -
Customer Relationship as a Key for Modern Marketing Companies
Knoel Sotomayor -
Věrnost za věrnost? Československo-jugoslávské politické vztahy v letech 1929–1934: Přání, rozpory, realita.
Jana Škerlová -
Vernosť simulácie propagácie zvuku vo virtuálnom trojrozmernom prostredí
Jakub Jurčaga -
1. teoretická část (vedoucí MgA. Robin Závodný): Věrnost digitálního zobrazení 2. praktická část (vedoucí Mgr. Fišerová Lucie, UFG): a) Reprezentativní publikace - NA ZEMI b) Volný výstavní soubor - VŠECHNO
Tomáš Jakubec -
Věrnost výrobního programu komponentů ve ŠKODA AUTO a.s.
Karel Mikulka -
Vliv udržitelnosti fast fashion značek na věrnost zákazníků
Veronika Lopatová -
Věrnost e-shopu se šperky
Karolína Kulová