Tvorba nabídky produktu pro cestovní kancelář na vybrané segmenty trhu – Ing. Andrea Sochorová
Ing. Andrea Sochorová
Bachelor's thesis
Tvorba nabídky produktu pro cestovní kancelář na vybrané segmenty trhu
Anotácia:
Tato bakalářská práce je založena na marketingovém výzkumu, jenž je sestaven dle přání zadavatele – cestovní kanceláře Andante. Hlavním cílem je zjištění, zda Chorvaté projeví zájem o dovolenou v České republice a dále specifikovat strukturu možného produktu cestovní kanceláře. Marketingový výzkum byl prováděn pouze jako pilotní, neboli předběžný. Zjištěné výsledky jsou tedy pouze orientační a měly …viacAbstract:
This thesis is based on marketing research, which is designed according to the contracting authority - Andante travel agency. The main objective is to determine whether the Croats wish plan a vacation in the Czech Republic and further specify the structure of a potential product, a travel agency. Marketing research has been conducted only as a pilot or preliminary. The results are therefore indicative …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/e134p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2010
- Vedúci: Ing. Gabriela Mádlová
- Oponent: Mgr. Vladimíra Kuželová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SOCHOROVÁ, Andrea. \textit{Tvorba nabídky produktu pro cestovní kancelář na vybrané segmenty trhu}. Online. Bakalárska práca. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/k0epmu/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Advantages and limitations of projective techniques and other qualitative research approaches in qualitative research
Ermela Likaj -
Marketingový výzkum zdrojů konkurenčních výhod v podmínkách rodinné stavební firmy
Martin Cílek -
Marketingový výzkum zdrojů konkurenčních výhod v oblasti zavedení nové formy péče o trávníky
Dominik Koňařík -
Marketingová strategie produktu VITAMINÁTOR při využití analýzy potřeb, požadavků a očekávání zákazníků, jakožto zdroje konkurenční výhody.
Kristina Harazimová -
Marketingový výzkum tržního prostředí a zdrojů budoucích konkurenčních výhod průmyslového osvětlení.
Martin Bernacik -
Marketingový výzkum a aplikace výsledků výzkumu, zdrojů konkurenčních výhod užití sádrokartonových profilů v průmyslových firmách
Markéta Funioková -
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě
Vendula Holá -
Marketingový výzkum kritických zdrojů konkurenčních výhod v oblasti servisu výtahů
Oto Glac