Návrh online aplikace pro nákup potravin pro marocký trh – Mgr. Illias Zouad
Mgr. Illias Zouad
Master's thesis
Návrh online aplikace pro nákup potravin pro marocký trh
Proposal of an Online Grocery Shopping Application for the Moroccan Market
Abstract:
Given the growing popularity of e-commerce worldwide, this diploma thesis investigates the potential of the online grocery shopping industry in Morocco. The thesis main goal is to propose a web application design for grocery shopping that is especially suited to satisfy Moroccan customers' demands and expectations, with a focus on Carrefour supermarkets as subject of the project. The thesis will be …viacAbstract:
Protože dochází k rostoucí oblibě online nakupovaní po celém světě, tato diplomová práce zkoumá potenciál online nákupu potravin v Maroku. Hlavním cílem práce je vytvořit návrh webové aplikace pro nákup potravin, která je zejména vhodná pro uspokojení požadavků a očekávání marockých zákazníků, s důrazem na supermarkety Carrefour jako subjekt projektu. Práce bude rozdělena do tří hlavních částí. Teoretické …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zouad, Illias. Návrh online aplikace pro nákup potravin pro marocký trh. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Marketing Communication / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Online recenze a jejich účinky na spotřebitelské chování
Ivana Dubišarová -
Spotřebitelské chování a online dovolená: Analýza uživatelského zážitku a faktorů ovlivňujících výběr
Tereza Srbová -
Spotřebitelské chování seniorů v online prostoru: faktory ovlivňující nákup potravin
Lenka Zachová -
Interpretace online spotřebitelského chování z perspektivy neurovědy o spotřebiteli - mezigenerační studie
Anida Krajina -
Analýza spotřebitelského chování při online nákupech potravin
Veronika Filipová -
Analýza spotřebitelského chování na online trhu s dětským oblečením
Matěj Hecl -
Analýza spotřebitelského chování na online trhu s dětským oblečením
Mariia Bohdanets -
Online obchodování v době pandemie a vliv Covid-19 na spotřebitelské chování
Varvara Makhotina