Denisa Mertová

Diplomová práce

Analýza spotřebitelského vnímání podpory prodeje v prodejním kanálu on-trade

Analysis of Consumer Perception of Sales Promotion in the On-trade Sales Channel
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou spotřebitelského vnímání podpory prodeje v prodejním kanálu on-trade v České republice. Hlavním cílem této práce bylo zanalyzovat spotřebitelské vnímání podpory prodeje a následně na základě této analýzy navrhnout možné segmenty spotřebitelů. První kapitola této diplomové práce popisuje teoretická východiska spotřebitelského chování, spotřebitelského vnímání …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the analysis of consumer perception of sales promotion in the on-trade sales channel in the Czech Republic. The main goal of this work was to analyze the consumer perception of sales promotion and then, based on this analysis, to suggest possible consumer segments. The first chapter of this thesis describes the theoretical basis of consumer behavior, consumer perception …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2021
  • Vedoucí: Lenka Kauerová
  • Oponent: Marcela Kubalová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VŠB – Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod