Analýza spotřebitelského vnímání podpory prodeje v prodejním kanálu on-trade – Denisa Mertová
Denisa Mertová
Diplomová práce
Analýza spotřebitelského vnímání podpory prodeje v prodejním kanálu on-trade
Analysis of Consumer Perception of Sales Promotion in the On-trade Sales Channel
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou spotřebitelského vnímání podpory prodeje v prodejním kanálu on-trade v České republice. Hlavním cílem této práce bylo zanalyzovat spotřebitelské vnímání podpory prodeje a následně na základě této analýzy navrhnout možné segmenty spotřebitelů. První kapitola této diplomové práce popisuje teoretická východiska spotřebitelského chování, spotřebitelského vnímání …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the analysis of consumer perception of sales promotion in the on-trade sales channel in the Czech Republic. The main goal of this work was to analyze the consumer perception of sales promotion and then, based on this analysis, to suggest possible consumer segments. The first chapter of this thesis describes the theoretical basis of consumer behavior, consumer perception …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/143482
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2021
- Vedoucí: Lenka Kauerová
- Oponent: Marcela Kubalová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MERTOVÁ, Denisa. \textit{Analýza spotřebitelského vnímání podpory prodeje v prodejním kanálu on-trade}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/k0m5r3/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Vliv pandemie na spotřebitelské chování v hotelnictví
Zuzana Nešetřilová -
Spotřebitelské chování
Jan Popovský -
Spotřebitelské chování
Matthias Nazarčuk -
Spotřebitelské chování
Martina Dvořáčková -
Spotřebitelské chování vybrané národnosti v cestovním ruchu při návštěvě ČR
Pavla Janošková -
Online recenze a jejich účinky na spotřebitelské chování
Ivana Dubišarová -
Spotřebitelské chování v oblasti streamovacích služeb
Nikola Vlčková -
Vliv reklamy na spotřebitelské chování.
Michaela Pafčugová