Bc. Monika Procházková

Diplomová práce

PBL: Student Motivation and Development of Key Competences

PBL: Student Motivation and Development of Key Competences
Anotace:
Tato diplomová práce zkoumá “Projektovou výuku” (Pv) v kontextu současného vzdělávání. Je rozdělena na dvě části. Teoretická část představuje úvod, definici a klíčové principy Pv. Následují kapitoly představují nejnovější výzkum, historický vývoj, definici motivace, rozvoj kompetencí atd. Těžiště mé diplomové práce je zkoumání zkušeností učitelů s projekty v různých vzdělávacích prostředích v České …více
Abstract:
This diploma thesis explores Project-Based Learning (PBL) within the context of contemporary education. It is divided into two parts. The theoretical part presents the introduction, the definition, and key principles of PBL. Chapters presenting recent research, historical development, definition of motivation and competency development follow. The focus of my diploma thesis investigates teachers’ experiences …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
  • Vedoucí: Mgr. Jana Chocholatá, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Filip Pultar

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masarykova univerzita

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Lower Secondary School English Language Teacher Training / Lower Secondary School English Language Teacher Training