Hodnotenie kvality služieb pre kúpeľnú destináciu – Martin Jurkovič
Martin Jurkovič
Bachelor's thesis
Hodnotenie kvality služieb pre kúpeľnú destináciu
Hodnocení kvality služeb pro lázeňskou destinaci
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na kvalitu poskytovaných služeb v lázeňských destinacích na Slovensku. Hlavním cílem této práce je identifikace faktorů ovlivňujících vnímaní kvality služeb a zjištění jejich významnosti pro zákazníka v lázeňských destinacích. Výsledky získané dotazníkovým průzkumem jsou interpretovány a statisticky vyhodnoceny, a na jejich základě jsou formulovány doporučení pro poskytovatele …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on the quality of provided services at Slovakian spa destinations. The main aim of this work is to identify the factors influencing the perception of the service quality and to determine their significane for the spa customer. The results obtained from the questionnaire are interpreted and statistically evaluated, and on their bases are proposed recommendations for service …moreAbstract:
Bakalárska práca je zameraná na kvalitu poskytovaných služieb v kúpeľných destináciách na Slovensku. Hlavným cieľom tejto práce je identifikácia faktorov ovplyvňujúcich vnímanie kvality služieb a zistenie ich významnosti pre zákazníka v kúpeľných destináciách. Výsledky získané dotazníkovým prieskumom sú interpretované a štatisticky vyhodnotené, a na ich základe sú formulované odporučenia pre poskytovateľov …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Šárka Stojarová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Tourism Management
Theses on a related topic
-
Assessment of Policy Changes of the Impacts of Urbanization, Economic Growth and Decentralization of Water Services with Regard to Water Quality in Mexico
René Fernando Lara Cervantes -
Kvalita služieb anonymizačných sietí
Slavomíra Hunčárová -
Kvalita gastronomických služieb v hoteloch
Filip Oľha -
Ponuka a kvalita poskytovaných gastronomických služieb
Lucia Medveďová -
Kvalita služieb vybraného hotelového reťazca ako motivačný faktor pre opakované pobyty klientov
Klára Janigová -
KVALITA SLUŽIEB UBYTOVACIEHO ZARIADENIA
Livia Tribulová -
Kvalita služieb v hotelierstve
Beáta Jánošová -
KVALITA SLUŽIEB UBYTOVACIEHO ZARIADENIA
Jakub Nosek