Hodnotenie kvality služieb pre kúpeľnú destináciu – Martin Jurkovič
Martin Jurkovič
Bachelor's thesis
Hodnotenie kvality služieb pre kúpeľnú destináciu
Hodnocení kvality služeb pro lázeňskou destinaci
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na kvalitu poskytovaných služeb v lázeňských destinacích na Slovensku. Hlavním cílem této práce je identifikace faktorů ovlivňujících vnímaní kvality služeb a zjištění jejich významnosti pro zákazníka v lázeňských destinacích. Výsledky získané dotazníkovým průzkumem jsou interpretovány a statisticky vyhodnoceny, a na jejich základě jsou formulovány doporučení pro poskytovatele …viacAbstract:
The bachelor thesis is focused on the quality of provided services at Slovakian spa destinations. The main aim of this work is to identify the factors influencing the perception of the service quality and to determine their significane for the spa customer. The results obtained from the questionnaire are interpreted and statistically evaluated, and on their bases are proposed recommendations for service …viacAbstract:
Bakalárska práca je zameraná na kvalitu poskytovaných služieb v kúpeľných destináciách na Slovensku. Hlavným cieľom tejto práce je identifikácia faktorov ovplyvňujúcich vnímanie kvality služieb a zistenie ich významnosti pre zákazníka v kúpeľných destináciách. Výsledky získané dotazníkovým prieskumom sú interpretované a štatisticky vyhodnotené, a na ich základe sú formulované odporučenia pre poskytovateľov …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Šárka Stojarová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and management / Tourism Management
Práce na příbuzné téma
-
Assessment of Policy Changes of the Impacts of Urbanization, Economic Growth and Decentralization of Water Services with Regard to Water Quality in Mexico
René Fernando Lara Cervantes -
Kvalita služieb anonymizačných sietí
Slavomíra Hunčárová -
Kvalita gastronomických služieb v hoteloch
Filip Oľha -
Ponuka a kvalita poskytovaných gastronomických služieb
Lucia Medveďová -
Kvalita služieb vybraného hotelového reťazca ako motivačný faktor pre opakované pobyty klientov
Klára Janigová -
KVALITA SLUŽIEB UBYTOVACIEHO ZARIADENIA
Livia Tribulová -
Kvalita služieb v hotelierstve
Beáta Jánošová -
KVALITA SLUŽIEB UBYTOVACIEHO ZARIADENIA
Jakub Nosek