Dítě předškolního věku a morální hodnoty – Jitka VONEŠOVÁ
Jitka VONEŠOVÁ
Bakalářská práce
Dítě předškolního věku a morální hodnoty
Pre-school child and his moral values
Anotace:
Cílem práce je poukázat na možnosti rozvíjení morálního vědomí a chování dětí předškolního věku. Teoretická část se zabývá pojmem morálka a morálním vývojem dítěte z různých teoretických pohledů. Podrobněji je zde popsán morální vývoj z pohledu Jeana Piageta a Lawrence Kohlberga. Dále jsou zde uvedeny možnosti výchovy, kterými lze morální vývoj dítěte podpořit. V praktické části je popsán a reflektován …víceAbstract:
The purpose of this work is to point to the obtions of moral consciousness and behaviour of children at the preschool age. The theoretical part deals with the concept of morality and moral development of the child from different theoretical angles. The moral development is in detail described by Jean Piaget and Lawrence Kohlberg. Furthermore there are mentioned the obtions of upbringing that can support …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2015
Zveřejnit od: 6. 1. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Eva Svobodová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VONEŠOVÁ, Jitka. Dítě předškolního věku a morální hodnoty. Č. Bud., 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.1.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 1. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Morální vývoj žáků na 2. stupni základní školy a hlavní faktory, které na něj působí
Lucie KARLÍČKOVÁ -
Morální vývoj dětí s poruchami chování.
Lenka ŠIMKOVÁ -
Ontogeneze a morální vývoj podle J. Piageta a jeho kritiků
Lenka MERTLOVÁ -
Morální kompetence, životní spokojenost a zodpovědné chování vysokoškolských studentů
Viktoria ČAPKOVÁ -
Morální výchova ve spolupráci rodiny a mateřské školy
Jitka ŠTAINEROVÁ -
Produkce inscenace Můj romantický příběh v Divadle na Orlí
Zbořilová Zbořilová -
Příběh jako nástroj pro rozvoj řečové dovednosti mluvení v angličtině na úrovni B1
Iveta Kousalová -
Interaktivní příběh jako edukační nástroj k popularizaci humanitních věd u středoškolských studentů
Lucie Neubauerová
Název
Vložil
Vloženo
Práva