Návrh komunikační strategie portálu Spaceforliving.cz – Zuzana Servínová
Zuzana Servínová
Diplomová práce
Návrh komunikační strategie portálu Spaceforliving.cz
Solution of communication strategy for the website Spaceforliving.cz
Anotace:
Cílem této diplomové práce je navrhnout strategické řešení pro portál Spaceforliving.cz za pomocí vhodných nástrojů internetového marketingu. V teoretické části jsou charakterizovány podstata a formy komerčních komunikací, na které navazují charakteristiky online marketingové komunikace. Praktická část se zabývá aplikací online marketingových nástrojů, které povedou k vylepšení komunikace portálu Spaceforliving …víceAbstract:
The purpose of the thesis is to design strategic solution for a website Spaceforliving.cz with the use of appropriate tools for online marketing. The theoretical part is focused on characteristics of commercial communications and particular forms of online marketing communications. The practical part deals with the application of tools described in the theoretical part which will lead to the improvement …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 9. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/61492
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 1. 2014
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jiří Mikeš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/61492
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The Project of Marketing Communication Strategy for Georgian Brand BORJOMI
Salome Baghaturia -
Analysis of communication strategy of Karlovarské minerální vody, a.s.
Veronika Torlakian -
Integrated Marketing Communications of Milma
Aswathy Vattathottiyil Surendran -
Spotřební chování vybrané cílové skupiny v regionu Mikulovsko
Diana Cintulová -
Značka ETA a její vnímání u cílové skupiny 18-25 let
Monika Chodilíková -
Podnikatelský záměr: Cestování na Islandu – Segmentace a Cílové skupiny
Bára Bajtlová