Návrh komunikační strategie portálu Spaceforliving.cz – Zuzana Servínová
Zuzana Servínová
Master's thesis
Návrh komunikační strategie portálu Spaceforliving.cz
Solution of communication strategy for the website Spaceforliving.cz
Abstract:
Cílem této diplomové práce je navrhnout strategické řešení pro portál Spaceforliving.cz za pomocí vhodných nástrojů internetového marketingu. V teoretické části jsou charakterizovány podstata a formy komerčních komunikací, na které navazují charakteristiky online marketingové komunikace. Praktická část se zabývá aplikací online marketingových nástrojů, které povedou k vylepšení komunikace portálu Spaceforliving …moreAbstract:
The purpose of the thesis is to design strategic solution for a website Spaceforliving.cz with the use of appropriate tools for online marketing. The theoretical part is focused on characteristics of commercial communications and particular forms of online marketing communications. The practical part deals with the application of tools described in the theoretical part which will lead to the improvement …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 9. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/61492
Thesis defence
- Date of defence: 15. 1. 2014
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Jiří Mikeš
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/61492
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The Project of Marketing Communication Strategy for Georgian Brand BORJOMI
Salome Baghaturia -
Analysis of communication strategy of Karlovarské minerální vody, a.s.
Veronika Torlakian -
Integrated Marketing Communications of Milma
Aswathy Vattathottiyil Surendran -
Spotřební chování vybrané cílové skupiny v regionu Mikulovsko
Diana Cintulová -
Značka ETA a její vnímání u cílové skupiny 18-25 let
Monika Chodilíková -
Podnikatelský záměr: Cestování na Islandu – Segmentace a Cílové skupiny
Bára Bajtlová