Marketing entry strategy for Agropromkomplektatsiya in Vietnam – Anna Babicheva
Anna Babicheva
Diplomová práce
Marketing entry strategy for Agropromkomplektatsiya in Vietnam
Marketingová vstupní strategie společnosti Agropromkomplektatsiya ve Vietnamu
Anotace:
Hlavním cílem práce je analyzovat vietnamský trh s ohledem na vstup ruské společnosti „APK“ na trh. Společnost je nucena expandovat vzhledem ke skutečnosti, že ruský trh s vepřovým masem je již nasycen. Vietnam je jednou z prvních zemí, které si APK vybrala pro expanzi. Práce se skládá ze dvou částí, a to teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje informace o odvětví zemědělství, jeho specifikách …víceAbstract:
The main objective of the thesis is to analyze the Vietnamese market in regards to a market entry of the Russian company “APK”. The company is forced to expand according to the fact that Russian pork market is already saturated. Vietnam is one of the first countries which APK has chosen for expansion. The thesis contains of two parts, which are theoretical and practical. The theoretical part contains …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85944
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2022
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Yadira Ixchel Martínez Pantoja
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85944
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Busines plan: Cerera - Import and distribution of dried apricots
Denis Karateev -
Plán obchodní taktiky konkrétního podniku při vstupu na nový trh
Jan Faltýsek -
Strategie firmy Leo Express
Daria Matveeva -
Econometric Analysis of Pork Meat Supply-Demand Relations in the Czech Republic
Nikol Boháčková -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
Business Model and Plan of a Pasta Production Company in the Czech Republic
Valeriia Kalinkova -
Commercialization plan
Mirek Houdek -
Market Entry Strategy of Porsche AG to China
Bruno Souza Alcantara