Marketing entry strategy for Agropromkomplektatsiya in Vietnam – Anna Babicheva
Anna Babicheva
Master's thesis
Marketing entry strategy for Agropromkomplektatsiya in Vietnam
Marketingová vstupní strategie společnosti Agropromkomplektatsiya ve Vietnamu
Abstract:
Hlavním cílem práce je analyzovat vietnamský trh s ohledem na vstup ruské společnosti „APK“ na trh. Společnost je nucena expandovat vzhledem ke skutečnosti, že ruský trh s vepřovým masem je již nasycen. Vietnam je jednou z prvních zemí, které si APK vybrala pro expanzi. Práce se skládá ze dvou částí, a to teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje informace o odvětví zemědělství, jeho specifikách …moreAbstract:
The main objective of the thesis is to analyze the Vietnamese market in regards to a market entry of the Russian company “APK”. The company is forced to expand according to the fact that Russian pork market is already saturated. Vietnam is one of the first countries which APK has chosen for expansion. The thesis contains of two parts, which are theoretical and practical. The theoretical part contains …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/85944
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2022
- Supervisor: Petr Král
- Reader: Yadira Ixchel Martínez Pantoja
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85944
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
International Business - Central European Business Realities
Theses on a related topic
-
Busines plan: Cerera - Import and distribution of dried apricots
Denis Karateev -
Plán obchodní taktiky konkrétního podniku při vstupu na nový trh
Jan Faltýsek -
Strategie firmy Leo Express
Daria Matveeva -
Econometric Analysis of Pork Meat Supply-Demand Relations in the Czech Republic
Nikol Boháčková -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
Business Model and Plan of a Pasta Production Company in the Czech Republic
Valeriia Kalinkova -
Commercialization plan
Mirek Houdek -
Market Entry Strategy of Porsche AG to China
Bruno Souza Alcantara