Nákupní chování vybraného segmentu zákazníků ve službách – Petra MAŠTALÍŘOVÁ
Petra MAŠTALÍŘOVÁ
Bakalářská práce
Nákupní chování vybraného segmentu zákazníků ve službách
Selected aspects of consumer behaviour - grocery
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřila na analýzu nákupního chování spotřebitelů v oblasti nákupu potravin. Hlavním cílem práce bylo zjistit jaké aspekty mají vliv na nákupní chování spotřebitele na trhu potravin a zkoumání, zdali má status respondentů vliv na ovlivňující faktory. Postoje respondentů vůči reklamním letákům a věrnostních programech. V teoretické části jsou kapitoly, které se zabývají problematikou …víceAbstract:
The bachelor thesis focused on the analysis of consumer shopping behavior in the field of food purchase. The main goal of the work was to find out what aspects influence the consumer shopping behavior in the food market and to examine whether the status of respondents has an influence on influencing factors. Respondents' attitudes towards flyers and loyalty programs. In the theoretical part there are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MAŠTALÍŘOVÁ, Petra. Nákupní chování vybraného segmentu zákazníků ve službách. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Odlišnosti kupního rozhodování spotřebitelů v České republice a USA a jejich význam pro marketingovou komunikaci
Eva Papežová -
Emoce a jejich vliv na kupní rozhodování spotřebitele
Daria Mudarisova -
Vliv slev na kupní rozhodování
Kateřina Masopustová -
Návrh marketingových strategií pro zelený čaj: Analýza a modifikace kupního rozhodování spotřebitele
Pavel Trnka -
Vliv sociálního prostředí na kupní rozhodování na trhu spotřební elektroniky
Eliška Bugáňová -
Role Youtubera v procesu kupního rozhodování
Karolína Chárová -
Vliv hudby v reklamě na kupní rozhodování spotřebitele
Marie Damborská -
Marketingová specifika kupního rozhodování spotřebitelů u vybrané kategorie produktu
Jan Akrman