Regionální vlastivěda a její využití ve švédské a české primární škole – Barbora HOUSOVÁ
Barbora HOUSOVÁ
Diplomová práce
Regionální vlastivěda a její využití ve švédské a české primární škole
Regional homeland study and its application in the Swedish and Czech primary school
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na výuku regionální vlastivědy na 1. stupni ZŠ ve Švédsku a v České republice a na využití metod a forem práce učitelů. Teoretická část se věnuje vysvětlení základních pojmů z oblasti srovnávací pedagogiky a regionální vlastivědy. Analyzuje sylaby jednotlivých předmětů, v kterých probíhá výuka o regionu v obou zemích. Klasifikuje organizační formy vyučování, výukové formy …víceAbstract:
The thesis is focused on teaching of regional homeland study at primary school in Sweden and Czech Republic, on forms and methods of teaching. The theoretical part deals with the explanation of essential terms of comparative education and regional homeland study. It analyses syllabus of particular subjects where regional homeland teaching happens. It classifies lessons' forms of organization, forms …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2015
Zveřejnit od: 22. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Alena Vavrdová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOUSOVÁ, Barbora. Regionální vlastivěda a její využití ve švédské a české primární škole. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Organizační formy vyučování ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základních škol
Andrea DOUDOVÁ -
Organizační formy na 1. stupni ZŠ - možnosti a podpora individualizovaného, skupinového a kooperativního učení žáků
Kateřina HORÁKOVÁ -
Organizační formy vyučování z hlediska komunikace na 2. stupni ZŠ
Eva MICHALČÍKOVÁ -
Porovnání efektivity frontální a projektové organizační formy výuky
Vendula PAVLÍKOVÁ -
Vyučovací metody metody ve výuce praktického vyučování na středních odborných školách
Jaroslava Voráčková -
Diagnostika v předmětu Strojírenská technologie – Dokončovací metody obrábění
Filip Depeš -
Vyučovací metody učitelů při inkluzivním vzdělávání v mateřských školách
Petra DRMOLOVÁ -
Výukové metody a formy ve výuce zemědělských předmětů na středních školách
Jana Vlašínová
Název
Vložil
Vloženo
Práva