Regionální vlastivěda a její využití ve švédské a české primární škole – Barbora HOUSOVÁ
Barbora HOUSOVÁ
Master's thesis
Regionální vlastivěda a její využití ve švédské a české primární škole
Regional homeland study and its application in the Swedish and Czech primary school
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na výuku regionální vlastivědy na 1. stupni ZŠ ve Švédsku a v České republice a na využití metod a forem práce učitelů. Teoretická část se věnuje vysvětlení základních pojmů z oblasti srovnávací pedagogiky a regionální vlastivědy. Analyzuje sylaby jednotlivých předmětů, v kterých probíhá výuka o regionu v obou zemích. Klasifikuje organizační formy vyučování, výukové formy …moreAbstract:
The thesis is focused on teaching of regional homeland study at primary school in Sweden and Czech Republic, on forms and methods of teaching. The theoretical part deals with the explanation of essential terms of comparative education and regional homeland study. It analyses syllabus of particular subjects where regional homeland teaching happens. It classifies lessons' forms of organization, forms …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2015
Accessible from:: 22. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Alena Vavrdová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOUSOVÁ, Barbora. \textit{Regionální vlastivěda a její využití ve švédské a české primární škole}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2015. Available from: https://theses.cz/id/k15wvi/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HOUSOVÁ, Barbora. Regionální vlastivěda a její využití ve švédské a české primární škole. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching at Primary and Lower Secondary Schools / Teaching primary school classes 1 through 5
Theses on a related topic
-
Organizační formy vyučování ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základních škol
Andrea DOUDOVÁ -
Organizační formy na 1. stupni ZŠ - možnosti a podpora individualizovaného, skupinového a kooperativního učení žáků
Kateřina HORÁKOVÁ -
Organizační formy vyučování z hlediska komunikace na 2. stupni ZŠ
Eva MICHALČÍKOVÁ -
Porovnání efektivity frontální a projektové organizační formy výuky
Vendula PAVLÍKOVÁ -
Vyučovací metody metody ve výuce praktického vyučování na středních odborných školách
Jaroslava Voráčková -
Diagnostika v předmětu Strojírenská technologie – Dokončovací metody obrábění
Filip Depeš -
Vyučovací metody učitelů při inkluzivním vzdělávání v mateřských školách
Petra DRMOLOVÁ -
Vyučovací metody učitelů při inkluzivním vzdělávání v mateřských školách
Petra DRMOLOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights