Návrh na rozšíření obchodního sortimentu bioproduktů pro konkrétní podnikatelský subjekt – Bc. Šárka Valouchová
Bc. Šárka Valouchová
Master's thesis
Návrh na rozšíření obchodního sortimentu bioproduktů pro konkrétní podnikatelský subjekt
Proposal to Extend the Organic Assortment of Organic Products to a Particular Business Entity
Abstract:
Téma této diplomové práce je Návrh na rozšíření obchodního sortimentu bioproduktů pro konkrétní podnikatelský subjekt. Cílem diplomové práce je navržení možného zlepšení stávající situace prodeje bioproduktů a biopotravin v konkrétní zvolené prodejně v Praze.V teoretické části diplomové práce jsou uvedena teoretická fakta, která slouží jako podklad pro praktickou část diplomové práce. Zdroje jsou literární …moreAbstract:
The topic of this thesis is Proposal to Extend the Organic Assortment of Organic Products to a Particular Business Entity. The aim of the thesis is to present suggestions of how owners of a chosen organic food store in Prague could improve their current sale processes.The theoretical part introduces theory and facts about the topic which represent a starting point for the practical part. I have used …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 11. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VALOUCHOVÁ, Šárka. \textit{Návrh na rozšíření obchodního sortimentu bioproduktů pro konkrétní podnikatelský subjekt}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2017. Available from: https://theses.cz/id/k166gs/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Personal motives and attitudes of sustainable consumers across various generations toward organic food
Elouise Christa Errolat -
Current state of organic production, manufacturing and availability of organic food in Ústí region
Karolína Malá -
Organic Food Market as an oportunity for SME
Nikola Laňková -
Consumer Perception of Organic Food in Armenia
Inessa Avagyan -
Marketing promotions of organic food products in the Czech Republic
Petra Formanová -
Social Aspects of the Organic Food Demand in the Czech Republic
Barbora Mašková -
Comparison of Czech and French Organic Agri-Food Sector
Helena Šrámková -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights