Návrh na rozšíření obchodního sortimentu bioproduktů pro konkrétní podnikatelský subjekt – Bc. Šárka Valouchová
Bc. Šárka Valouchová
Diplomová práce
Návrh na rozšíření obchodního sortimentu bioproduktů pro konkrétní podnikatelský subjekt
Proposal to Extend the Organic Assortment of Organic Products to a Particular Business Entity
Anotace:
Téma této diplomové práce je Návrh na rozšíření obchodního sortimentu bioproduktů pro konkrétní podnikatelský subjekt. Cílem diplomové práce je navržení možného zlepšení stávající situace prodeje bioproduktů a biopotravin v konkrétní zvolené prodejně v Praze.V teoretické části diplomové práce jsou uvedena teoretická fakta, která slouží jako podklad pro praktickou část diplomové práce. Zdroje jsou literární …víceAbstract:
The topic of this thesis is Proposal to Extend the Organic Assortment of Organic Products to a Particular Business Entity. The aim of the thesis is to present suggestions of how owners of a chosen organic food store in Prague could improve their current sale processes.The theoretical part introduces theory and facts about the topic which represent a starting point for the practical part. I have used …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 11. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VALOUCHOVÁ, Šárka. \textit{Návrh na rozšíření obchodního sortimentu bioproduktů pro konkrétní podnikatelský subjekt}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/k166gs/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Personal motives and attitudes of sustainable consumers across various generations toward organic food
Elouise Christa Errolat -
Current state of organic production, manufacturing and availability of organic food in Ústí region
Karolína Malá -
Organic Food Market as an oportunity for SME
Nikola Laňková -
Consumer Perception of Organic Food in Armenia
Inessa Avagyan -
Marketing promotions of organic food products in the Czech Republic
Petra Formanová -
Social Aspects of the Organic Food Demand in the Czech Republic
Barbora Mašková -
Comparison of Czech and French Organic Agri-Food Sector
Helena Šrámková -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova
Název
Vložil
Vloženo
Práva