Sebevražednost z hlediska žáků 2. stupně ZŠ – Mgr. Lenka Marečková
Mgr. Lenka Marečková
Bakalářská práce
Sebevražednost z hlediska žáků 2. stupně ZŠ
The Suicide from the Point of View of Lower Secondary School Pupils
Anotace:
Moje bakalářská práce se zabývá pohledy žáků na 2. stupni ZŠ na sebevraždu. Zahrnuje teoretickou část, kde vysvětluji pojem sebevražda. Druhá část obsahuje empirický výzkum, kde popisuji názory žáků vztahujících se k sebevraždě. V závěru jsou uvedeny výsledky hypotéz.Abstract:
My bachelor thesis is focused on view of suicide of students of lower secondary school. This work includes theoretical part where I am interpreting conception of suicide. The second part of this work includes my research where I am describing attitudes of students to suicide. I finished this work by demonstrating results of hypothesis.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/j8hp0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2007
- Vedoucí: PhDr. Ivan Holý
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství občanské výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Sebevražedné myšlenky a tendence u mladých lidí s duševní poruchou
Amálie Březinová -
Sebevražedné chování mladistvých
Veronika JUŘICOVÁ -
The Sociological Truth of Fiction: Towards a Strong Program in the Sociology of Literature
Jan Váňa -
'Cause we are living in a material world: on iconic turn in cultural sociology
Jitka Sklenářová -
Sociální patologie v současné rodině
Jana VICHEROVÁ -
Vnímání sociálních norem a sociální patologie romskými dětmi mladšího školního věku
Veronika ČECHOVÁ -
Sociální patologie krajně pravicových mládežnických organizací
Michal Ševčík -
Některé projevy sociální patologie u dětí a mládeže a možnosti jejich prevence z pohledu pedagoga volného času
Lenka BÁRTOVÁ