Problematika prevence sexuálního zneužívání dětí na prvním stupni základních škol – Markéta VILIŠOVÁ
Markéta VILIŠOVÁ
Bachelor's thesis
Problematika prevence sexuálního zneužívání dětí na prvním stupni základních škol
The issues in the prevention of child sexual abuse in primary schools
Anotácia:
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku prevence sexuálního zneužívání dětí ve čtvrté třídě na prvním stupni základních škol v Moravskoslezském kraji. Cílem bakalářské práce je připravit projekt kvantitativního výzkumného šetření pro žáky 4. tříd základních škol, který bude zaměřen na informovanost žáků ve 4. třídě na 1. stupni ZŠ o sexuálním zneužívání a zda ví, jak se v dané situaci mají …viacAbstract:
This Bachelor thesis focuses on the issues in the prevention of sexual abuse among children in the fourth grade at lower primary schools in the Moravian-Silesian Region. The aim of the thesis is to prepare a project of quantitative research for fourth-grade pupils of primary schools whose subject is the awareness of fourth-grade pupils at lower primary schools regarding sexual abuse, whether they know …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2014
Zverejniť od: 4. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Věra Filipi, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VILIŠOVÁ, Markéta. Problematika prevence sexuálního zneužívání dětí na prvním stupni základních škol. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Specialization - Pedagogy / pedagogika - občanská výchova
Práce na příbuzné téma
-
Praktická učebnice angličtiny pro žáky ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Lukáš Severa -
Vzdělávání dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí v době distanční výuky
Martina PŘIBYLOVÁ -
Strategie rozvoje komunikačních kompetencí a sociální inkluze žáků ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Martina Syrová -
Analýza lexikálně-sémantické roviny u žáků 1. tříd ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Linda OŘÍŠKOVÁ -
Efektivní komunikace učitele s žáky ze sociokulturně znevýhodněného prostředí v průběhu výuky
Šárka Svratecká -
Práce asistenta pedagoga s žákem ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Michaela SKŘIVÁNKOVÁ -
Výuka rozšířené hudební výchovy ve třídě s dětmi ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Alena KREJČOVÁ -
Role sociálního pedagoga a asistenta pedagoga při integraci žáků (dětí) ze sociokulturně odlišného prostředí
Ivanka GRACÍKOVÁ