Identifikace a řízení pozitivních/negativních faktorů ovlivňujících implementaci podnikového strategického plánu – Ing. Adam Zavoral
Ing. Adam Zavoral
Master's thesis
Identifikace a řízení pozitivních/negativních faktorů ovlivňujících implementaci podnikového strategického plánu
Identifying and managing positive/negative factors influencing business strategic plan implementation
Abstract:
Závěrečná práce se věnuje strategickému managementu, konkrétně problematice podnikového strategického plánování. Strategický plán přispívá k úspěchu společnosti. Tento plán je však potřeba nejprve správně sestavit a následně implementovat. Práce poskytuje přehled klíčových faktorů, které při implementaci podnikového strategického plánu hrají největší roli.Abstract:
This thesis deals with strategic management, more specifically the problematics of business strategic planning. Strategic plan contributes to the success of a company. After the plan is defined, it needs to be implemented. The thesis contains an overview of the key factors influencing the business strategic plan implementation.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/prfea/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2019
- Supervisor: Ing. Jan Čmolík
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZAVORAL, Adam. \textit{Identifikace a řízení pozitivních/negativních faktorů ovlivňujících implementaci podnikového strategického plánu}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2019. Available from: https://theses.cz/id/k1enqb/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Strategická situační analýza malého podniku z oblasti cestovního ruchu
Nela KADLECOVÁ -
Strategická analýza společnosti z odvětví kloboučnictví
Petra Sás -
Strategická situační analýza společnosti NIKA Chrudim s.r.o.
Tomáš Douda -
Strategická situační analýza online portálu s reklamními plochami
Jan Guzi -
Strategická situační analýza DDM Kopřivnice
Ondřej KOTRC -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová a strategická situační analýza firmy
Miroslav Rendl