Identifikace a řízení pozitivních/negativních faktorů ovlivňujících implementaci podnikového strategického plánu – Ing. Adam Zavoral
Ing. Adam Zavoral
Diplomová práce
Identifikace a řízení pozitivních/negativních faktorů ovlivňujících implementaci podnikového strategického plánu
Identifying and managing positive/negative factors influencing business strategic plan implementation
Anotace:
Závěrečná práce se věnuje strategickému managementu, konkrétně problematice podnikového strategického plánování. Strategický plán přispívá k úspěchu společnosti. Tento plán je však potřeba nejprve správně sestavit a následně implementovat. Práce poskytuje přehled klíčových faktorů, které při implementaci podnikového strategického plánu hrají největší roli.Abstract:
This thesis deals with strategic management, more specifically the problematics of business strategic planning. Strategic plan contributes to the success of a company. After the plan is defined, it needs to be implemented. The thesis contains an overview of the key factors influencing the business strategic plan implementation.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/prfea/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Jan Čmolík
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZAVORAL, Adam. \textit{Identifikace a řízení pozitivních/negativních faktorů ovlivňujících implementaci podnikového strategického plánu}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/k1enqb/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Strategická situační analýza malého podniku z oblasti cestovního ruchu
Nela KADLECOVÁ -
Strategická analýza společnosti z odvětví kloboučnictví
Petra Sás -
Strategická situační analýza společnosti NIKA Chrudim s.r.o.
Tomáš Douda -
Strategická situační analýza online portálu s reklamními plochami
Jan Guzi -
Strategická situační analýza DDM Kopřivnice
Ondřej KOTRC -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová a strategická situační analýza firmy
Miroslav Rendl