E-learning - nové možnosti a didaktické základy – Ivan DÁVIDÍK
Ivan DÁVIDÍK
Bakalářská práce
E-learning - nové možnosti a didaktické základy
E-learning - new opportunities and didactic basics
Anotace:
Cílem práce je seznámit čtenáře s e-learningem a jeho rozmanitými možnostmi, které do výuky přináší, a tyto možnosti propojit s teorií vzdělávání reprezentovanou třemi paradigmaty: neobehaviorismem, konstruktivismem a konektivismem. Dále přináší představení konkrétních metod pro aktivizaci studentů a užitečné online nástroje pro podporu výuky. Kvantitativní výzkum zkoumá zkušenosti studentů s e-learningem …víceAbstract:
The aim of this thesis is to introduce e-learning and his various opportunities and to connect these opportunities with the theory of education represented by three paradigms: neobehaviorism, constructivism and connectivism. It also brings concrete methods for activation of students and useful online tools and services for support of education. In empiric part, e-learning experience of students is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Zveřejnit od: 31. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Markéta Vlčková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DÁVIDÍK, Ivan. E-learning - nové možnosti a didaktické základy. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 31.3.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Sociologie - Andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Zkušenost studentů s učením se v online vzdělávacím prostředí pohledem studijních strategií a spokojenosti
Monika Řičicová -
Podpora studentů s poruchou autistického spektra v terciárním vzdělávání
Hedvika Ráčková -
Zkušenosti studentů se sluchovým postižením s rezidenčními službami
Adam Sladký -
Zkušenosti arabských studentů s islamofobií
Jana Zobačová -
Zkušenosti studentů s ošetřovatelskou praxí během pandemie COVID-19
Lucie ŠŤASTNÁ -
Připravenost studentů na setkání s péčí o umírající pacienty a se smrtí
Inka KRATOCHVÍLOVÁ -
E-learning jako konkurenční výhoda pro organizace
Josef Dušek -
E-learningové platformy pro firemní vzdělávání
Jana Obrazová
Název
Vložil
Vloženo
Práva