Bc. Pavel PROCHÁZKA
Bachelor's thesis
Hra Worms
Worms-like Game
Anotácia:
Z her, které ovlivnily svět, patří Worms k těm nejvýznamnějším. I díky tomu se stali námětem pro moji práci. Zejména je to implementace z roku 1995, která se objevila pro platformu DOS a využívala výkon tehdejších počítačů na maximum. Dnes jsou počítače mnohem rychlejší, a přesto je nutné se zabývat efektivitou programu. Z tohoto důvodu jsem se rozhodl implementovat Worms v jazyce C spolu s knihovnami …viacAbstract:
"Worms" is definitely one of the most important computer games that have involved the world. This is one of the reasons why I chosed it for my thesis. Especially it is its implementation from 1995 which was created for the DOS platform and which was using the output of the computers at that time maximally. Nowadays the computers are much more faster but it is important to take care about the efficience …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2011
Zverejniť od: 1. 6. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2011
- Vedúci: Mgr. Petr Krajča, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PROCHÁZKA, Pavel. Hra Worms. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 1.6.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 1. 6. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of ScienceBachelor programme / odbor:
Computer Science / Computer Science
Práce na příbuzné téma
-
Počítačová hra pro nevidomé
Lukáš Vámoš -
Počítačová hra - Skákací hra pomocí Pygame
Ondřej NEČESANÝ -
Počítačová hra pro podporu výuky jazyků
Zuzana PUSTINOVÁ -
Počítačová hra pro podporu výuky jazyků
Zuzana PUSTINOVÁ -
Počítačová hra pre vstupné kurzy programovania v jazyku Java
Dávid Bobula -
Počítačová hra pro vstupní kurzy programování v jazyku Python
Daniel Hrebeň