1. Teoretická část:\nl{}Továrna na fotografie\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog produktů: Dílna\nl{}b) volné fotografie - výstavní soubor: V hlavě – Daniel Macek
Daniel Macek
Bakalářská práce
1. Teoretická část:\nl{}Továrna na fotografie\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog produktů: Dílna\nl{}b) volné fotografie - výstavní soubor: V hlavě
1. Theoretical part: Photo Factory 2. Practical part: a) Workshop b) In the Head
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá produktovou fotografií s pozdějším zaměřením na módní fotografii. Taktéž popisuje výběr vhodných prostor a dispozičního řešení fotografického ateliéru a obsahuje výčet nejpoužívanějšího vybavení pro produktovou fotografii. Nejedná se o komplexní popis veškerého fotografického vybavení a technik fotografování, ale především toho vybavení, které se později vztahuje k praktické …víceAbstract:
This bachelor thesis contains information on product photography with later focus on fashion photography. It also describes a selection of suitable spaces and the layout of an ideal photography studio and lists the most used equipment for product photography It is not a comprehensive description of all photographic equipment and photography techniques, but above all the equipment that later relates …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MACEK, Daniel. \textit{1. Teoretická část:$\backslash$nl$\{\}$Továrna na fotografie$\backslash$nl$\{\}$2. Praktická část:$\backslash$nl$\{\}$a) katalog produktů: Dílna$\backslash$nl$\{\}$b) volné fotografie - výstavní soubor: V hlavě}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/k2agxk/.
Jak správně citovat práci
Macek, Daniel. 1. Teoretická část:\nl{}Továrna na fotografie\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog produktů: Dílna\nl{}b) volné fotografie - výstavní soubor: V hlavě. Zlín, 2017. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design - Reklamní fotografie
Práce na příbuzné téma
-
Problematika tvorby produktové fotografie
Zuzana Šmejkalová -
E-shop jako další prodejní kanál maloobchodní kamenné prodejny firmy Móda Lena
René Nešetřil -
Marketingová komunikace e-shopu zaměřeného na doplňky pro psy
Tereza Girmanová -
Analýza spotřebitelského chování zákazníků e-shopů s módou
Michaela Michálková -
Marketingová komunikace e-shopu s módou
Liliana Jurečková -
Zhodnocení nákupního procesu ve vybraných e-shopech
Ivana Trtková -
Využití influencer marketingu v rámci marketingové komunikace e-shopu Zalando
Aneta Řehořová