Výuka hudební výchovy na druhém stupni základní školy v České republice a v Německu – Bc. et Bc. Anna Prchalová
Bc. et Bc. Anna Prchalová
Diplomová práce
Výuka hudební výchovy na druhém stupni základní školy v České republice a v Německu
Music teaching in upper primary school in the Czech Republic and in Germany
Anotace:
Diplomová práce s názvem „Výuka hudební výchovy na druhém stupni základní školy v České republice a v Německu“ se zabývá výukou hudební výchovy na druhém stupni základní školy v České republice a v Německu, konkrétně ve spolkové zemi Sasko. Teoretická část práce poskytuje vhled do hudební výchovy jako předmětu v Německu a v České republice. Na základě odborné literatury zpracovává český a saský školský …víceAbstract:
The thesis “Music teaching in upper primary school in the Czech Republic and in Germany“ deals with music teaching in upper primary school in the Czech Republic and in the German federate state Saxony. The theoretical part offers a view into music as a subject in the Czech Republic and in Germany. It elaborates the Czech and Saxon school system, didactical concepts and models of teaching, and curricular …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pyx6i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Musil, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Judita Kučerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství hudební výchovy pro základní a střední školy / Učitelství hudební výchovy pro základní a střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Teaching Culture in EFL Classes at Czech Lower Secondary Schools
Tereza Holečková -
Using Short Stories in English Classes
Petra Liebigerová -
Brain-based learning principles and strategies in lower secondary EFL classes
Veronika Škrhová -
Task-Based Learning as a Motivational Tool in Teenage Classes
Kateřina Joklová -
Speaking and Peer Feedback in Lower-Secondary English Classes
Magdalena Tomášková -
European Language Portfolio in learning English in lower-secondary classes
Nikola Droznová -
Teaching Vocabulary in English Language Classes at the Lower Secondary Level
Michal Šindelář -
Didaktika atletiky pro základní školy
Jana Hliněnská