Oleh Smarus
Bachelor's thesis
Mystery shopping v autorizovaném servisu Renault
Mystery shopping at an authorized Renault car repair shop.
Abstract:
Metoda Mystery shopping byla zvolena pro tuto prací na základě absolvování praxe v autorizovaném servisu Renault. Cílem této metody marketingového výzkumu je zjistit na jaké úrovní je poskytována kvalita nabízených služeb, zda dodržuje personál předepsané standardy v porovnání s konkurencí. Cílem bakalářské práce je popsat tuto metodu, pomocí svých zkušeností na pozici servisního poradce ve firmě Renault …moreAbstract:
The Mystery shopping method was chosen for this work on the basis of the experience during the internship at an authorized Groupe Renault in the Czech Republic car repair shop. The purpose of this method of marketing research is to find out at what level the quality of services offered is provided, whether the staff complies with the prescribed standards in comparison with the competition. The goal …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 12. 2020
Thesis defence
- Date of defence: 12. 2. 2021
- Supervisor: Ing. Tomáš Malčic
- Reader: Pavel Wicher, Ph.D.
Full text of thesis
Accessibility: Žádám o utajení mé bakalářské práce, kvůli citlivým informacím, které by mohly mít případně špatný dopad na značku. I request the confidentiality of my bachelor's thesis, due to sensitive information that could possibly have a bad impact on the brand.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Operations, Logistics and Quality Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights