Bc. Daniela RUDOVSKÁ

Diplomová práce

Vliv influencer marketingu na veřejné zdraví

The impact of influencer marketing on public health
Anotace:
Veřejné zdraví je zásadním prvkem společnosti a jeho podpora vyžaduje efektivní komunikační strategie. S rozvojem sociálních médií se influencer marketing stal silným nástrojem pro osvětu a motivaci veřejnosti v oblasti zdraví. Zdravotníci a organizace zdravotnického sektoru začali využívat influencer marketing k dosažení širšího publika a šíření relevantních informací o prevenci nemocí, podpoře zdravého …více
Abstract:
Public health is a crucial element of society, and its promotion requires effective communication strategies. With the development of social media, influencer marketing has become a powerful tool for public health education and motivation. Healthcare professionals and organizations in the healthcare sector have started utilizing influencer marketing to reach a wider audience and disseminate relevant …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

RUDOVSKÁ, Daniela. Vliv influencer marketingu na veřejné zdraví. Ústí nad Labem, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta zdravotnických studií

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta zdravotnických studií

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta zdravotnických studií

Magisterský studijní program / obor:
Organizace a rozvoj zdravotnických zařízení / Organizace a rozvoj zdravotnictví zařízení