Politika, politický marketing a segmentace politického trhu v ČR – David Říha
David Říha
Doctoral thesis
Politika, politický marketing a segmentace politického trhu v ČR
Politics, Political Marketing and Segmentation of The Political Market in the Czech Republic
Abstract:
Tato disertační práce se zabývá problematikou politického marketingu a jeho klíčovou oblastí, konceptem politického trhu a způsoby jeho analyzování. Detailně popisuje nástroje politiky, marketingu, politického marketingu a proces segmentace, který je představen v teoretické i praktické rovině. Hlavní cíl této disertační práce spočívá v tvorbě modelu segmentace voličů, který vychází z analýzy jejich …moreAbstract:
This dissertation focuses on political marketing and its key areas - concept of the political market and methods of its analysis. It details the policy instruments, marketing, political marketing and the segmentation process, which is introduced on theoretical as well as practical level. The main objective of this thesis is creating a voter segmentation model based on the analysis of the voters' attitudes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 12. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/59381
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2014
- Supervisor: Vladimír Chalupský
- Reader: Gustav Tomek, Jitka Vysekalová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/59381
Vysoká škola ekonomická v Praze
Doctoral programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing při první přímé volbě prezidenta České republiky
Petra Šantorová -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
Lucia Szabóová -
Politický marketing včetně projektové studie
Martin Rusilo -
Politický marketing
Lukáš Jíra -
Marketingová segmentace
Venera Argirova