Politika, politický marketing a segmentace politického trhu v ČR – David Říha
David Říha
Disertační práce
Politika, politický marketing a segmentace politického trhu v ČR
Politics, Political Marketing and Segmentation of The Political Market in the Czech Republic
Anotace:
Tato disertační práce se zabývá problematikou politického marketingu a jeho klíčovou oblastí, konceptem politického trhu a způsoby jeho analyzování. Detailně popisuje nástroje politiky, marketingu, politického marketingu a proces segmentace, který je představen v teoretické i praktické rovině. Hlavní cíl této disertační práce spočívá v tvorbě modelu segmentace voličů, který vychází z analýzy jejich …víceAbstract:
This dissertation focuses on political marketing and its key areas - concept of the political market and methods of its analysis. It details the policy instruments, marketing, political marketing and the segmentation process, which is introduced on theoretical as well as practical level. The main objective of this thesis is creating a voter segmentation model based on the analysis of the voters' attitudes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/59381
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2014
- Vedoucí: Vladimír Chalupský
- Oponent: Gustav Tomek, Jitka Vysekalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/59381
Vysoká škola ekonomická v Praze
Doktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing při první přímé volbě prezidenta České republiky
Petra Šantorová -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
Lucia Szabóová -
Politický marketing včetně projektové studie
Martin Rusilo -
Politický marketing
Lukáš Jíra -
Marketingová segmentace
Venera Argirova